Ads 468x60px

Thursday, September 20, 2012

Recenzie: Disparuti de Michael Grant

Cât ai clipi din ochi, toată lumea a dispărut. Dispăruţi. Toţi, cu excepţia tinerilor. Au rămas fără nici un adult. Fără profesori,poliţişti, doctori, părinţi. Şi tot aşa de brusc dispar şi telefoanele,internetul, televiziunea. Fără nici o posibilitate de a căuta ajutor. Şi fără vreo şansă de a afla ce se întâmplă.Foametea ameninţă. 

Începe domnia sălbaticilor. O creatură sinistră pândeşte din umbră. Animalele devin mutante. Iar adolescenţii se schimbă şi ei, le apar talente noi, puteri inimaginabile, periculoase, mortale, care sporesc din zi în zi.Este o lume nouă şi înspăimântătoare. Se aleg tabere, se pregăteşte o luptă. Cei puternici împotriva celor slabi. Iar timpul se scurge inexorabil: de ziua ta, dispari, la fel ca toţi ceilalţi.

Recenzie:

Am primit aceasta carte de la Libraria Online Libris pentru recenzie.Multumesc!

Disparuti de Michale Grant este o carte foarte interesant care chiar mi-a lasat o impresie destul de buna.Avand in vedere faptul ca se intamplat atatea lucruri interesante am ajuns la concluzia ca a meritat!Da,poate este vorba despre copii pana in 15 ani care ajung sa faca ceea ce una adult ar trebui normal sa faca,insa felul in care autorul a scris povestea este dea dreptul uimitor.

Mi-a placut foarte mult!Personajele au fost cele care chiar m-au impresionat destul de mult.Sunt copii!Dar au dovedit ca sunt in stare sa faca orice doar ca sa supravietuiasca.

Sincera sa fiu nu am putut niciodata sa imi imaginez cum ar fi daca toti adulti ar disparea intr-o zi si ar ramane doar copii ,dar uite ca Michael Grant a facut in asa fel incat sa ajung sa imi dau seama.

Ei bine,oricat de multe indoieli am avut in legatura cu aceasta carte au disparut din momentul in care am citit mai mult.Poate o sa sune care o carte pentru copii mici,dar credeti-ma ca nu este asa.

Disparuti este povestea unui oras in care toate personale peste 15 ani au disparut asa pur si simplu dintr-o data,iar copii au ramas singuri.Uimitor acei copii au reusit sa se organizeze.Cel putin pana cand apar cei de la Academia Coates.Si puterile.. Totul pare normal,pana cand se intampla lucruri si adevarul iasa la suprafata..La ce ma refer?Ei bine,o data cu disparitia adultilor au inceput sa se intample si cateva mutati.Nu doar la copii,ci si la animale,pasari si serpi.Un exemplu ar fi sarpele cu clopotel care are aripi.Well..Asta nu as vrea sa vad in realitate.

Mi-a placut combinatia pe care a facut-o Michael,insa trebuie sa recunosc ca am fost un pic confuza cand am citit despre Sam si Caine.Total diferiti amandoi ,dar se presupune ca sunt gemeni ,nu?Ei bine..

Adevarul este ca de mult nu am mai citit o carte ca Disparuti si ma bucur foarte mult ca am facut-o.Ne ofera sansa de a fi martori la faptul ca desi sunt doar niste copii ,personajele din aceasta carte au reusit sa continue.Sa aiba grija unul de altul chiar daca ei stiu ca exista posibilitatea sa dispara,in loc sa inceapa sa se panicheze din cauza disparitiei parintilor lor.

Pe langa asta se mai intampla ceva.Un inamic despre care inca nimeni nu stie ,cel putin pana cand unul dintre personaje ajunge aproape de el,isi face treptat simtita prezenta.Animalele ii spun Intunericul.Dar ce poate sa faca acest Intuneric mai exact?Asta este greu de precizat,dar veti afla doar daca cititi cartea!

Unii au dat dovada de maturitatea si au reusit sa faca in asa fel incat sa ajute.Dar nu doar asta conteaza. Povestea este cea care ma lasat fara cuvinte si pot sa spun ca nu am putut sa mai las cartea jos.

Fiecare capitol reprezinta cate un pas mai aproape de necunoscut.Nimeni nu stie ce se va intampla.

Consider ca Disparuti este una dintre acele carti unice care iti ofera o poveste care la inceput o sa ti se para total comuna ca apoi sa te indragostesti de ea.Poate suna prostesc,dar pana nu incerci nu sti ce pierzi.

Sincera sa fiu mie mi-a placut foarte mult cartea si o recomand tuturor.

No comments:

Post a Comment